Bugünden..

Aklı başında bir adamın sözünü etmekten en çok zevk alacağı konu nedir ,bilir misiniz?Yanıt:Yine kendisi..Öyleyse kendimden söz edeyim biraz..Dostoyevski/Yeraltından Notlar

30 Ağustos 2008 Cumartesi

Çünkü mutsuz insanlar yazar

Doğrusunu isterseniz sıcak bir cumartesi günü evimde oturup da bir blog tasarlayacağım hiç aklıma gelmemişti. Blog olıuşturarak neyi amaçladığımı size açıklayacak değilim ama yazmaktan büyük bir zevk aldığım muhakkak. Neden? Çünkü mutsuz insanlar yazar.
Bir Zafer Bayramında mutsuzluktan bahsetmek de varmış diyerekten ve sanki bu cümle için ayrı bir paragraf açmasaydım diyesim geliyor.
Konuya dönersek;yazıyorum çünkü mutsuzum.Mutsuzluğumun idrakine vardığım ve sebeplerini bildiğim için aynı zamanda mutluyum. Kendi çapında kısır döngü oluşturmak istedim,kızmayınız bana.
Şimdi tüm bu yazılanları ingilizceye çevireyim de dünya-alem tanısın beni..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder