Bugünden..

Aklı başında bir adamın sözünü etmekten en çok zevk alacağı konu nedir ,bilir misiniz?Yanıt:Yine kendisi..Öyleyse kendimden söz edeyim biraz..Dostoyevski/Yeraltından Notlar

30 Ocak 2009 Cuma

HASTA


Obama "kimsesizlerin kimsesi" olurken beni de unutmaz inşallah.Çünkü sendrom üstüne sendrom yaşadığım şu orta yaş çıkmazında bir de hastalık ekleniverdi.Hastalık ama ne hastalık.Grip ama ne grip.Yüksek ateş,öksürük.burun akıntısı , halsizlik,başağrısı..Ne üçü ,beşi altısı bir arada.O kadar berbat bir halim var ki mezardan dedem çıksa daha dinç gözükür.

Uzun zamandır bir hayalim vardı ;eskiden kalma daha çok şimdilerde sit alanı ilan edilen taş evlerde hayat inşa etmek.Bu yarıyıl tatilinde bu hayalim gerçekleşti bir parça.Kalmaya başladım bu tarihi yapılardan birisinde.Ama o da ne ? Bir kere O taş yapılar dışardan göründüğü gibi değil. Hastalığa pek müsait.Ben de oluverdim. Özellikle bir gece sabahı bulamam diye düşündüm.Allaha şükür,halan ayaktayım.

Çok yazamayacağım ama şunu söyliyeyim,aman efendim bu kış günü oturun oturduğunuz yerde,sıcak döşeğinizde,gitmeyin bilmediğiniz yerlere..Hadi sağlıcakla kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder