Bugünden..

Aklı başında bir adamın sözünü etmekten en çok zevk alacağı konu nedir ,bilir misiniz?Yanıt:Yine kendisi..Öyleyse kendimden söz edeyim biraz..Dostoyevski/Yeraltından Notlar

7 Mart 2010 Pazar

BİR PAZAR SABAHI ŞİİRİ...SERSERİ

SERSERİ

Yeryüzünde yalnız benim serseri,
Yeryüzünde yalnız ben derbederim.
Herkesin yeryüzünde varsa bir yeri,
Ben de bütün dünya benimdir derim.

Yıllarca gezdirdim hoyrat başımı,
Aradım bir ömür arkadaşımı.
Ölsem yok dikecek mezar taşımı;
Halime ben bile hayret ederim.

Gönlüm ne dertlidir ne de bahtiyar;
Ne kendisine yar,ne kimseye yar,
Bir rüya uğrunda ben diyar diyar,
Gölgemin peşinde yürür giderim....

Necip Fazıl Kısakürek



2 yorum:

  1. göğsümden havaya kattığım zehir
    solduracak bir gül gibi ömrünü
    kaçıp dolaşsan da sen şehir şehir
    bana kalacaksın yine son günü

    YanıtlaSil
  2. Büsbütün unuttum seni eminim
    Maziye karıştı şimdi yeminim
    Kalbimde senin için yok bile kinim
    Bence sen de şimdi herkes gibisin

    nazım hikmet

    YanıtlaSil