Bugünden..

Aklı başında bir adamın sözünü etmekten en çok zevk alacağı konu nedir ,bilir misiniz?Yanıt:Yine kendisi..Öyleyse kendimden söz edeyim biraz..Dostoyevski/Yeraltından Notlar

17 Eylül 2010 Cuma

konu sipariş alınır

her konu hakkında yazılır,çizilir.

kartvizitimde bunlar yazılı.

köşe yazarları benden daha iyi mi sanki..

değiller..Hıncal Uluç kadar olamasam da ortalama yazarım gibi geliyor bana :)

o bakımdan her konu hakkında yalan yanlış da olsa birşeyler bulacaksın burada bundan sonra.



polisiye film izlemek istiyorum deliler gibi..ama elimde yok.Ya hepsini izledim,ya da yok işte.


facebook'ta bir sürü adam silmek,engellemek istiyorum.Bütün ırkçı ,faşist ,statükocu,kemalist yorumları ve sahiplerini sonsuzluğa göndermek istiyorum..hem de nasıl ,bilsen

6 yorum:

  1. ooo!sahalara dönmüşsün(hemide yeşilyeşil)o zaman bi siparişim olecek hazır siparişte alıyorken:ölüm..sonsuzluk..(dini bilgi niyetine deil ama)bu arada yolla gitsin hepsini.ne demiş üstad"surda bir gedik açtık mukaddes mi mukaddes/ey kahpe rüzgar artık ne yönden esersen es.bu arada dizilerle idare et(csi/ny,the closer,cold case)bu arada izlediysen the american nasıl?

    YanıtlaSil
  2. the american ı izlemedim ama şöyle bi imdb ye baktım da : yönetmeni daha önce film çekmemiş bildiğimiz türde,konser çekmiş hep,bu onun için büyük dezavantaj bir de 6.7 puan almış ki bu da iyi bir not değil.sonuçta eh yani diyebileceğimz bir polisiye .izlesem daha sağlıklı bir karar veririm galiba :) ..bu arada diziler harika ,onlar da olmazsa ne yapardık kimbilir

    YanıtlaSil
  3. upps!

    http://meridyens.blogspot.com/2010/09/american.html

    burda film hakkında (izleyen ve filmden anlayan biri tarafından) bir yazı var,istersen bak ama illa narziss'in fikirleri diyorsan baştaki "upps" ona gelsin efenim...

    YanıtlaSil
  4. filmi izledim senaryo çok boş ama clooney rolünün hakkını epeyce vermiş..( o da olmasaydı sonuna kadar gitmezdim bile)yani sonuçta doğru tahmin :)

    YanıtlaSil
  5. bence polisiye kitap oku.dizi ve filmler çok daha vasat altı çünkü.

    YanıtlaSil
  6. misssfit çok doğru diyorsun da gayrimemnun o tarz kitap okumamakla birlikte okunmasını da "liseli"ce bulur...bak bu 3 etti,bence başla artık g.

    YanıtlaSil