Bugünden..

Aklı başında bir adamın sözünü etmekten en çok zevk alacağı konu nedir ,bilir misiniz?Yanıt:Yine kendisi..Öyleyse kendimden söz edeyim biraz..Dostoyevski/Yeraltından Notlar

8 Haziran 2011 Çarşamba

Facebook a veda!

Bugün ikinci gün.Tam 48 saat oldu facebook a girmedim.Dile kolay.Hesabımı kapattım.Nefsimle büyük bir mücadele veriyorum.İşyerinde ,evde facebook beni çağırıyor fakat ben direniyorum.Bu şanlı direnişim acep kaç gün sürecek?Kardeşim diğer kararlarım gibi bu kararımın da kısa vadeli olduğunu söylüyor.Bence bu sefer farklı ..Galiba bu kez başarılı olacağım.

Benim gibi facebook müptelası biri için aldığım bu karar devrim niteliğinde.Kenan Evrenin yargılanması bile bunun yanında sönük kalır.Ne kadar zaman alıyormuş bu zırva.Bunu bie bile binlerce saatim heba olup gitti.Ne kazandım ,hiçbir şey.Hadi hiçbir şey demek insafsızlık olur ama getirdikleri götürdüklerinin yanında sıfır.Bu israfın bedelini yaşadım ,yaşıyorum.Sanal olan herşeyi söküp atmak da aklımdan geçmiyor değil.

Bugün akşamüstü bir lokantadaydım.Yan masada orta yaşın üzerinde dört adam yemek yediler sonra hiç biri konuşmadan açık olan televizyondan haber izlediler.Sanki yanlarında hiç kimse yokmuş gibi her biri hipnoz almış gibi o sihirli alete baktılar.Oysa bu dört arkadaş her zaman bir araya gelemezdi.Bu gelmelerinde oturup televizyon mu izlenmeliydi? Biz geçen bunu başardık ama.Arkdaşın evinde televizyon kapatıp harika bir sohbet yaptık.Biz de dört kişiydik üstelik.
Sanaldan korkun dostlarım.Eğer paranızı bu işten kazanmıyorsanız yada bir şey araştırmayacak,üretmiyecekseniz bulaşmayın derim.Bu blogları da okumayın .Hepsi zırva.

Bloglar Araplarda devrim işine yarar,Almanlarda bilimsel araştırmaya yarar biz de ise milletin fantezilerini öğrenmeye yarar.En çok takip edilen bloglara bakın.Bir çoğu bir kadının cinsel arzularını tasvir eder.Neye yarar bunlar? Hiç bir şeye...
Facebook diyorduk, artık geride kaldı o da ..O kadar rahatım kişimdi.Resmen boğazıma boyunduruk takmış ucunu Zuckerberg in eline vermişim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder