Bugünden..

Aklı başında bir adamın sözünü etmekten en çok zevk alacağı konu nedir ,bilir misiniz?Yanıt:Yine kendisi..Öyleyse kendimden söz edeyim biraz..Dostoyevski/Yeraltından Notlar

13 Eylül 2011 Salı

so cool!!!

Ne olacak bilmem.Bir kaç gün kafamı dinleyeyim dedim.Gezdim biraz.Kafamı toparlayacaktım güya?

Eh işte biraz.

Vaziyet kötü azizim.Dışardan görünen masum ,güleç yüzün altında nasıl bir dünya dönüyor böyle?

Bir haftadır cool olmaya çalışıyorum .:) Az konuşuyorum.Konuştutuğumda kesin ve netim ve  insanların yüzüne de pek bakmıyorum,dağlara tepelere.Her an poz veriyormuş havasındayım.Gayet soğukkanlı.Tokum.Kimseler minnet duymadan yaşıyorum.Az ama yerinde bir iki espri ile ortalığı kırıp geçiriyorum,herkes gülerken ben gayet serinim.(cool'um).Güneş gözlüğünü çıkarmıyorum gölgede bile.Ne giydiğimi sormayın .......Aklımı kurcalayanlar yok değil:Parmak arası terlik cool' luğuma bir halel getirir mi? Ya belediye otobüsüne binmek?  Ara sıra türkü mırıldanmak?

Yoksa bu kadar çabam boşa mı? Cool mu  doğulur acaba? Bu sonradan giydirmeler durmaz mı üstünde insanın? Bir serçe ne kadar tavus kuşu görüne bilir?

Bir arkadaşımla düşündük: eski zamanda olsaydık ve de Konya da .Dünyadan elimizi ayağımızı çekseydik.Ruhsal kemala ererdik belki.Ya şimdi olamaz mıydık derviş.Düşündük de galiba eski zamanki gibi olamazdık..Bu devirde facebook ve msn hesabı olmayan bu devrin dervişidir,dedik.İyi mi ettik?

 Cool'lukla derviş olmak her ne kadar tezat görünse de ,mesela  Şemsi Tebrizi cool değil miydi? Pekala evet.Demek cool'luk tanımını biraz daha açmak gerek.

Ya da bir Şems gelse uzaklardan ,ne bileyim doğudan mesela, güneş gibi doğsa üzerimize,ne iyi olurdu.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder