Bugünden..

Aklı başında bir adamın sözünü etmekten en çok zevk alacağı konu nedir ,bilir misiniz?Yanıt:Yine kendisi..Öyleyse kendimden söz edeyim biraz..Dostoyevski/Yeraltından Notlar

6 Eylül 2011 Salı

yalnız uyanmak

Uyandığımda elimle sağ tarafı yokladım,sol tarafı yokladım.Kimse yoktu.Şaşırmadım .Otuz yıldır tek başıma uyandığımı nasıl unutabilirim? Ne günaydın diyen kimse var koca evde,ne gürültü yapan çocuk sesi,ne tuvalet sırası beklediğin bir ayak yolu,ne mutfaktan gelen çay kaynama sesi ..yok yok yok..
Şimdi beni, günaydın öpücüğü ile uyandıran bir kadın ,kavga ederek uykumu kaçıran  çocuklar olsaydı ,ne iyi olurdu.
Bir zamanlar, buradan veya başka yerlerden yazdığım tüm evliliği küçümseyen yazılardan utanıyorum artık.Kadınları tahkir eden düşüncelerimden de.Büsbütün şeytanın oyuncağı olmuşum belli.Az evvel uzun süredir görüşmediğim bir arkadaşın evlenecek olmasını duyduktan sonra gaza gelip de bunları yazıyor değilim ben.Üstelik o arkadaşın evlenme ihtimalini çok da uzak görüyordum hani.
Annemle babamın yanlış zamanlamayla mükemmelliyetçi bir burçta olmamla başladı her şey.Derler ki yay burcundakiler çok geç evlenirmiş.Bu hakikaten doğru.En azından benim için büyük bir hakikat.Yay burcu mu öküz burcu mu artık her neyse  benim bu halde olmamın nedenidir.Hiç mi benim kabahatim yok? Tabii ki var.Ama bu genler yok mu? Beni  benden  alan perişan eden.Hür olma isteği,kimseye bağlanmamak dürtüsü,kimseyi beğenmemek ,kadınları küçümsemek ve araya sıkışan karşılık bulamamış güçlü bir aşk da bu durumun sebebidir.
Şu andaki skora bakarsak fena bir durumdayım.Mahalle arkadaşlarım neredeyse torun sahibi olacakken kendisini manastıra kapatmış kızlar bile evlenmek için  gün sayıyor iken pek de çirkin sayılmayan,işi elinde olan bu adam hala evlenemiyor.Ey allam ya.Deli olacağım.

5 yorum:

  1. sen o yatağı yoklama işini uyanınca yapıyosun ya ben her gece yatağa yattığımda aynı şeyleri hissediyorum daha ne kadar bu böle gitcek acaba diyorum.ben de bu zor evlenir dediğim arkadaşımım 1 ay sonra evleneceğini ve gerçekten gözlerinden okunan o mutluluğu görünce (çok klişe oldu ama demek böle oluyor dedim)bide senin bu yazıyı okuyunca paylaşasım geldi ha bide onun nişanlısı da yay o yüzden ümitvar ol istedim:) bence çıkar artık o nu aradan yoğsa yaşlanınca da yalnız uyanmakl zorunda kalacazzz

    YanıtlaSil
  2. Daha önce yazdığınız yazılarla tezat oluşturuyor acıkcası bu yazı.Bu,henüz kendini tanıyamama mı yoksa kadınlar konusunda bir ukalalık mı?

    YanıtlaSil
  3. böyle olacağını bilseydın yine de yapar mıydın?9 Eylül 2011 00:54

    havada ihtilal kokusu mu var ne?can yücel ne güzel demiş"bir eşi olmalı insanın" diye.gayrimemnun'dan itiraflar,bunu bekliyordum çok samimane,içimi okudun sanki,geç kalmışlık duygusu bu artık sende de tavan yaptı desene.naçizane;genlerne bişey diyemicem ama araya sıkışan içinse bi çivi lazım.

    YanıtlaSil
  4. tinkerBell;senin de durum fena
    Adsız;kendini tanıyamama değil hergün bir şey keşfediyorum belki
    böyle olacağını..;araya sıkışan da rahat durmuyor hakikaten..

    YanıtlaSil
  5. bir an önce kendini keşfetmen dileğiyle o zaman:)

    YanıtlaSil