Bugünden..

Aklı başında bir adamın sözünü etmekten en çok zevk alacağı konu nedir ,bilir misiniz?Yanıt:Yine kendisi..Öyleyse kendimden söz edeyim biraz..Dostoyevski/Yeraltından Notlar

16 Ekim 2010 Cumartesi

Allerji

Beni bu güzel havalar mahv etti,demiş Orhan Veli.
Beni ne mahvetti bilemiyorum,acaip allerjik bir adam oldum.Toz mudur,polen midir nedir ,hapşırıkı tetikliyor.Hapşırmamım da epey bir desibeli var hani,konu komşu duyacak seviyede.Böyle kuvvetli hapşırmanı kalp damarlar açtığı söyleniyor,halk arasında.halk arasında ama.Hatta söylenenlere göre bizim oralarda bir kadın hapşırığını tutmuş ve alnındaki damarın çatlamasına neden oluş.Bir başka rivayette de adamın biri o kadar kötü öksürmüş ki bağırsakları yıpranmış.Bunların hepsini memlekette duydum,yani biraz abartılmış olabilir yada keklenmiş olabilirim.Gene de bir kanıya varılabilir: Hapşırmanı tutma ve öksürürken ...öksürürken bir sonuca ulaşmak zor,öksürme en iyisi.
Allerji var da ilacı olmaz mı?Aureus diye bir ilaç var ,küçücük mavi haplardan oluşan bir tablet.Hapşırığı burun akıntısını ya bitiriyor yada minimize ediyor.Ama bunu yaparken de başka aksaklıklar oluyor.Durduk yere öksürük başlıyor, o olmadı başın ağrıyor,o olmadı uyku isteğin maksimum orana çıkıyor,o olmadı buzdolabı aniden garip sesler çıkarmaya başlıyor vs...
Sahi ,bizim evdeki buzdolabı durduk yere zırlamaya başlıyor.Yaklaşık altı aydır zırlıyor ,vakitli vakitsiz.Altı aydır gözlem altında tutuyorum,bir türlü sebebini bulamadım.Aereus ilacı değilse ne?
Bir toz,bir polen ve zırlayan bir buzdolabı.Bunların muhakkak birbiriye ilişkisi vardır,bunu ben söylemiyorum,kelebek etkisi söylüyor!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder