Bugünden..

Aklı başında bir adamın sözünü etmekten en çok zevk alacağı konu nedir ,bilir misiniz?Yanıt:Yine kendisi..Öyleyse kendimden söz edeyim biraz..Dostoyevski/Yeraltından Notlar

10 Ekim 2010 Pazar

Kabuslarım-1

(Çocukken hatırlarım ,sabah sabah anneannem bizim eve gelir ,annem kahvaltı hazırlarken mutfak kapısında fısır fısır birşeyler konuşurlardı.Merak ederdim sabah sabah bu iki kadını hararetli hararetli konuşturan ne diye.Meğer rüyalardan konuşurlarmış.Gece gördükleri rüyaları birbirlerine anlatır, yorumlarlarmış.Ee zaman değişti.Benim rüyalarımı anlatacak çok yakınım yok ,rüyalarımı blog sayfama anlatayım,kapı komşu misali takipçilerim yorumlar belki..)
Film gibi kabuslar görüyorum ,epeydir..
Başlangıç fiminden sonra daha da bir estetik geldi rüyalarıma.Rüya içinde rüya henüz göremedim henüz ama içerik her rüya da farklı bir boyut almakta.
Mesela bu geceyi anlatayım.Bir kaç chapter'dan oluşuyor, oluşmuyor belki de içiçe geçmiş bir kaç sahne diyeyim.Evvela okurken "hayrolsun " deyin ama..
İzmirde evdeyiz.Kar yağmış .Her taraf bem beyaz.Bildiğin kar değil ama siyahlı,kurumlu falan.Sonra acaip bir rüzgar peyda oluyor,apartmanımız kıvrılıyor,dönüyor.Nasıl oluyor diyor birisi,diyorum ev yeni ya,depreme dayanıklı sistemden yapılmış,elastik falan .Neyse sahne değişiyor bu sefer köydeyiz.Köyde çokça apartman inşa etmişler.(Rüyanın en kabus tarafı da bu) Deli oluyorum,apartman dünya kadar,üstelik dar ve çirkin .Birazdan bizim mahalleye iniyorum.Bir hanımefendi arabasıyla geliyor,tanımadığım birisi,tanımadığım bir araba modeliyle,park ediyor dar sokaklarımıza.Az sonra tekrar geliyor aynı hanımefendi ,aynı araba fakat iki numara küçüğü ile.Onu da diğerinin arkasına park ediyor.Zaten dar olan sokaklarımıza.Bu sıkış tepiş olayı beni çok sıkıyor.Neyse ki uyanıyorum,rüya olduğunu anladığımda seviniyorum.
Neredeyse her gece bir kabus ortalamasıyla uyuyorum.
Benim pazar sabahı hikayem de böyle işte!

5 yorum:

  1. efenim öncellikle hayırlara çıksın.ama bilinçaltı gibi gözüküyor malum hes projeleri..hemide buaralar sıkıntılısn gibi. bende anlataym madem benimkide tam kabustu;vol1;yemyeşil bir dağın tepesindeyim(buraya kadar iyi)sonra evren i görüyorum çeşmenin üstüne ayağını koymuş gidip ona bağrıyorum bi kirletmediğin burası kaldıydı vol2;bu sefer bi hastanenin içindyim heryerden ambulans sesleri herkes koşuşturuyor ama çok büyük hastane birtürlü çıkışı bulamıyorum en sonunda bi dr rastlıyorum bana yardım etcek onunla bir hertarafı camdan bir asansöre binioruz güya ama sankim uçak birsürü yerden geçiyoruz havuzlar,deniz,insanlar gitgit bitmior en sonunda inioruz bu seferde dışarı çıkmamıza izn verilmior en sonunda bende uyandım..ne geceymiş ya n

    YanıtlaSil
  2. ikincisi pek fena imiş..

    YanıtlaSil
  3. yazıda anneannemden bahsettim ve bugün haftalardır konuşmadığım anneannemle telefonda görüştük,hiç hesapta yokken..bunlar rastlantı mı?

    YanıtlaSil
  4. bu gece gördüğüm kabus: yüksek bir apatmanın balkonunda düşme tehlikesi yaşıyorum,düştüm düşeceğim..ah kabuslarım!

    YanıtlaSil
  5. raslantı değil hisler tamamen,ben buna çok inanırım,bazen böyle malum oluyor işte.. al bendende bi o kadar ah kabuslarım ah(hemide okuyupta yatıorum)bende balkon demirinin dışından tutunarak ilerlemeye çalışıyorum düştü düşecem bi de koskocaman bir gemi titanik kadar gözümün önünde sulara gömülüyor ben şokta izliorum

    YanıtlaSil